2002-10-05

Kam se dívám včera

Až zraníš mě
Jako ti všichni
Před tebou
Změním se v sarkastickou
Modlu pro všechny
Další

Dnes dám se ti naplno
A zítra sesbírám
Svoje torza
Znovu budu číst
Ginsberga, Corsa
Kerouacka
A tiše zvracet
Do fialového kýblu
V koutě u plynových
Kamen

Jsem zase zpátky
Praštěná a neatraktivní
Co si zakládám
Na důležitostech
Jako jsou růžové
Rámečky kolem
Vzorců v sešitě z fyziky
A denní mytí vlasů

Zpátky
A polykám
Dávím se
Každodenní blbostí
Světa
Co lidem leze
Ze všech otvorů

Rozstříhala jsem
Všechny
Ty medvědy
S debilními výrazy
Psy bez ocasů
A havěť co mi
Zabírala místo v posteli

Spím s tmou a
Otevřenýma očima
Ukájím se sama

Na zdi mám kulaté
Hodiny s hranatým
Ciferníkem
Nebo je to
Možná naopak
Nikdy se na ně nedívám
Čas je na nic
Umí míň věcí než fén

No comments:

Post a Comment